Tematy szkoleń wewnętrznych z kompetencji miękkich

Tematy szkoleń wewnętrznych z kompetencji miękkich

1. Praktyczne warsztaty kontroli stresu dla szefów i VIP-ów

2. Wystąpienia publiczne dla szefów i menadżerów wyższego stopnia

3. Weryfikacja i kontrola osób i dokumentów, nowe wyzwania europejskie

dla urzędów, służb, banków etc. w Polsce

4. Wystąpienia publiczne – trening dla rzeczników instytucji

Umiejętności praktyczne i budowa wiarygodnego wizerunku rzecznika poważnego urzędu, a także ugrupowania politycznego

5. Praktyka obsługi zagranicznych grup biznesowych, z zachowaniem wysokich standardów savoir-vivre’u i z uwzględnieniem zwyczajów i różnic kulturowych, akomodacji, cateringu, higieny, obyczajów, używek etc.

6. Minimalizacja absencji, maksymalizacja zysku – ZDROWIE PRACOWNIKA

7. Komunikacja instytucji. Rozwiązywanie konfliktów komunikacyjnych

8. Komunikacja w kryzysie – warsztaty dla menadżerów i specjalistów

9. Miss Perfection. Praktyczne seminarium dla Sekretarek i Asystentek

10. Negocjacje z przedstawicielami Związków Zawodowych

11. Automotywacja, autoprezentacja, antystres dla menadżerów

12. Efektywne zarządzanie zespołem

13. Maksymalizacja Zysku. Przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu

14. Budowa zespołu – osobowość lidera i dobór współpracowników

15. Techniki i warsztaty antystresowe. Przeciwdziałanie stresowi w pracy

16. Kreacja Lidera dla liderów, kierowników, menadżerów, polityków

17. Maksymalizacja Zysku – nowoczesna komunikacja motywacyjna

Motywowanie finansowe, pozafinansowe, ambicjonalne i zadaniowe

18. Bezpieczeństwo Urzędnika i Urzędu – szkolenie specjalne

Praktyczne procedury zachowania bezpieczeństwa w rzeczywistości nowoczesnej Polski i Europy. Zagrożenia, profilaktyka, przeciwdziałanie

19. W drodze do osiągania celów, czyli rozwijam siebie jako lider

20. Zdrowie za biurkiem. Profilaktyka zdrowia urzędnika.

Szkolenie warsztatowe praktyczne z diagnostyką i terapią manualną

21. Wystąpienia publiczne i medialne – warsztat i konsultacje

22. Obsługa klienta trudnego, roszczeniowego, opresyjnego etc.

23. Wywieranie wpływu w komunikacji i zarządzaniu zespołem

24. Impostacja, emisja i higiena głosu – dla prezentujących i handlowców

25. Tworzenie PR i przeciwdziałanie „czarnemu PR” w praktyce

26. Zaawansowany trening medialny – konferencje i panele

27. Rewitalizacja, anty-aging i work-life balance

28. Savoir-vivre w Polsce i na świecie – obsługa cudzoziemców

29. Zarządzanie czasem, komunikacją, celem i priorytetem. Matryca

Eisenhowera, procedury KANBAN etc. w praktyce

30. 2020 ratunkowe seminarium zdrowia

– szkolenie autorskie z zakresu praktycznej profilaktyki zdrowia dla minimalizacji absencji i kontuzji pracowników oparte na autorskim poradniku Zdumiewająca Siła Przetrwania

31. Zdrowie, rewitalizacja i anty aging

32. Techniki myślenia analitycznego

33. Skuteczne zarządzaniem zespołem projektowym

34. Profesjonalna obsługa klienta w urzędzie. Praktyczne sposoby pracy w trudnych sytuacjach

35. Przyjazne urzędy, czyli w lekkiej tonacji o ważnych sprawach – radzeniu sobie ze stresem, tajnikach komunikacji społecznej i obsłudze trudnego klienta

36. Zaawansowane szkolenie multimedialne z weryfikacji, analizy dokumentów oraz komunikacji werbalnej i pozawerbalnej dla wyodrębnienia określonych typów osób podszywających się pod cudzą osobowość i/lub dane osobowe, oraz rozpoznania potencjalnych sprawców czynów przestępczych, z wykorzystaniem metod psychologicznych, oraz specjalistycznych narzędzi technicznych i baz danych dla specjalistów – menedżerów obsługi klienta

O nas

KRS: 0000364556
REGON: 241710203
NIP: 6342760734

Numer rachunku

ING BANK ŚLĄSKI
17 1050 1399 1000 0023 5086 5685

Kontakt

ul. Nowolipki 28A/16
01-019 Warszawa
email: biuro@instytut-ad.pl
tel. +48 22 403 40 94

Pozostałe
szkolenia
Newsletter